27. C# framework .NET

1.1.1       Události

Click

MouseHover – myš se zastaví nad objektem

Odstranění chyb:

Vždy se snažte odstranit 1. chybu!

Zavření programu:

Close();

Hlavní události (dvojklikem na objekt vznikne obslužný podprogram události):

Objekt Hlavní událost Kdy událost vzniká
Form Load Při zobrazování formuláře
TextBox TextChanged Při změně textu
Label Click Při kliknutí
Button Click Při kliknutí
CheckBox CheckedChanged Při změně stavu zaškrtnutí

 

Nemazat kód omylem vložené prázdné metody!

Pokud je chci smazat, mažu v okně událostí pravým tlačítkem, pak následně ve zdrojovém kódu, pokud to za mě neudělalo vývojové prostředí!

1.1.2       Přejmenování metody nebo proměnné v celém projektu

Ve zdrojovém kódu pravým tlačítkem – Rename (Refactor-Rename)

Lekce 1 – Úvod do Windows Forms aplikací

Lekce 2 – Jednoduchá kalkulačka v C# .NET Windows Forms 

Lekce 3 – Upomínač narozenin – Návrh formulářů

Lekce 4 – Upomínač narozenin – Logická vrstva

Lekce 5 – Upomínač narozenin – Propojení prezentační a logické vrstvy

Lekce 7 – Kreslení na Graphics v C# .NET

Lekce 13 – Základní ovládací prvky Windows Forms

Lekce 14 – Další ovládací prvky Windows Forms

Lekce 15 – Windows Forms – Dialogy

Lekce 16 – Ovládací prvky Windows Forms počtvrté

Lekce 17 – Vlastní ovládací prvky v C# .NETJ

Hra Šibenice #1 – Rozložení prvků na formuláři

Hra Šibenice #2 – Maska a mizení tlačítek

Hra Šibenice #3 – Doplňování písmenek

Hra Šibenice #4 – Obrázky

Hra Šibenice #5 – Game over

Hra Šibenice #6 – Načítání vět ze souboru

Hra Šibenice #7 – Výhra

Hra Šibenice #8 – Zvuky

Hra Šibenice #9 – Distribuce

Tvorba her v C# .NET